Najpierw chat/videochat i wyszukiwanie lokalizacji, później kontrowersyjna Oś Czasu. Mark Zuckerberg chyba w ogóle nie śpi – Facebook nie zwalnia tempa racząc nas kolejnymi nowinkami i aktualizacjami.
Niemałą polemikę w naszym kraju wywołało dodanie przez Facebooka dedykowanych ikon do oznaczania małżeństw tej samej płci. Kosmetyczny update, pożądany za granicą, u nas zapoczątkował lawinę homofobicznych uwag. Oliwy do ognia dodała możliwość korekty komentarzy pod postami – edytowane w trakcie trwania dyskusji mogą całkowicie wypaczyć jej sens.
Z ambiwalentnym odbiorem spotkała się również nowa opcja dotycząca notyfikacji odebranej wiadomości na czacie – nadawcy pojawia się informacja o jej przeczytaniu, więc odbiorca nie może już czuć się bezkarny nie odpisując. Z ulgą natomiast przyjęto możliwość ustawiania godziny publikacji postów, tym bardziej że teraz można postować wstecz. Na razie dotyczy to tylko statusów czyli publikacji tekstowych bez załączników i odnośników, ale prawcownicy działów social media i tak mają powód do zadowolenia.
Dominika Chłopicka, Manager ds. Social Media w 365PR: „Pojawiły się również ważne zmiany w statystykach fan page’ów. Po pierwsze zasięg informacji czyli posta będzie liczony tylko wtedy, kiedy dany wpis pojawi się fizycznie na ekranie użytkownika a nie jak dotychczas gdy jedynie zostanie załadowany do Newsfeeda. Aby doprecyzować badania, Facebook załaduje mniejsze ilości wpisów, więc co za tym idzie, czeka nas więcej dogrywania w streamie. Z drugiej jednak strony, do zasięgu będzie brany pod uwagę ruch z telefonów komórkowych. Liczymy zatem na bardziej miarodajne analizy statystyczne.”
Co przede wszystkim ucieszy marketerów, ale i również zwykłych zjadaczy facebookowego chleba, od kilku dni trwają prace nad dodaniem przycisku „Want”. Tom Waddington, developer który znalazł fragment kodu z przyciskiem w JavaScripcie API Facebooka i embedował go na swoim Blogu potwierdził trwające od jakiegoś czasu spekulacje. Biorąc pod uwagę szał jaki wywołało pojawienie się „Like” (oraz jego nieustająca popularność), zbliża się nowa era portalu i niebywała szansa na poznanie prawdziwych potrzeb klientów przez właścicieli stron fanowskich.
365 PR to dynamicznie rozwijajaca się multi-agencja z Krakowa, która specjalizuje się w strategiach obecności firm w Internecie. 365 PR zarządza rozwojem projektów e-commerce, opracowuje i wdraża modele obecności w nowych mediach. Firma proponuje nowoczesne narzędzia promocji marki - jaki elektroniczne biura prasowe oparte na modelu wire-service. Krakowska agencja specjalizuje się w usługach konsultingowych z zakresu e-marketingu, prowadzi też dla swoich klientów zintegrowane kampanie promocyjne w Internecie. W środowisku socila media rozwija autorskie apliakcje i projekty biznesowe. Ale przede wszystkom, 365 PR to skuteczne usługi PR przez 365 dni w roku.
http://www.facebook.com/365pr
http://www.grupa365net.pl/
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/mark-zuckerberg-nie-spi